Doorgaan naar inhoud

Contact / Veelgestelde vragen

Vind hier alle veelgestelde vragen en contactopties om met ons in contact te komen.

Over ons

Wie zijn wij?

All in Interior BV is een dynamisch jong innovatief bedrijf gevestigd in 2022 dat gespecialiseerd is in het leveren van stijlvolle en hoogwaardige meubelcollecties en interieurdecoraties.
Ons team bestaat uit gepassioneerde interieurontwerpers en meubelmakers die streven naar perfectie in elk detail. Met een breed scala aan producten, van moderne tot klassieke ontwerpen, helpen wij onze klanten om hun woonruimtes om te toveren tot droomwoningen.

Hebben jullie een showroom/waar zijn jullie gevestigd?

Onze hoofdvestiging bevind zich in Loosdrecht. Hier is een kleine adviesshowroom, waar wij enkel op afspraak u kosteloos kunnen adviseren.

Hoe kan ik contact opnemen?

U kunt ons bereiken via onze LiveChat, WhatsApp per e-mail op info@allininterior.nl, of telefonisch op +31 085 060 55 64.

Verzending & Levering

Wat zijn jullie verzendkosten?

Wij bieden gratis standaard verzending voor bestellingen boven de €150. Voor bestellingen onder dit bedrag komt er €7,25 orderkosten bij.

Standaard verzending betekend voor meubels, op pallet geleverd. Wenst u montage en premium service, dan zit hier een meerprijs aan vast van €87,50 inc. btw.  €21,50 meerprijs per verdieping.

Bij het maken van de White Glove Delivery zal er persoonlijk contact met u worden opgenomen om een leverafspraak te maken.

Bij een bestelling van €5000+ is White Glove Delivery inbegrepen.

Wat zijn de levertijden?

De levertijd varieert per product en voorraadstatus. Over het algemeen streven we ernaar om bestellingen binnen 2 tot 7 werkdagen te leveren. Dit is wegens de omloopsnelheid van onze branche en/of de eventuele premium montageservice waarbij wij helaas een gebrek hebben aan personeel en afhankelijk zijn van externe magazijnen.

Voor specifieke informatie over de levertijd van een product, kunt u de productpagina raadplegen of contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe werkt jullie retourbeleid?

Klanten hebben het recht hun bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Klanten kunnen gebruik maken van het contactformulier of een e-mail sturen naar info@allininterior.nl om een bestelling te annuleren of te retourneren. Retourneren is enkel mogelijk indien het product in ongebruikte, complete en indien mogelijk originele verpakking geretourneerd word.
De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.

White Glove Delivery (Klik & Klaar)

Hoe werkt White Glove Service?

Een nieuw interieur is niet een dagelijkse aankoop! Daarom hebben wij onze White Glove Service. Wij vinden dat uw interieur een speciale ervaring verdiend en geen "standaard" webshop pakket hoort te zijn. 
De complete ervaring van "Klik & Klaar" is dan ook absoluut wat ons uniek maakt in de online markt!

Bij het plaatsen van uw bestelling vinkt u de optie White Glove Service aan, vervolgens maken wij telefonisch een afspraak met u om alle details en plaatsingsdatum door te nemen. De rest nemen wij over!

Ons gespecialiseerde plaatsingsteam levert vervolgens niet alleen de artikelen maar zorgt ook voor de plaatsing op de door u gekozen plek en de eventuele montage! Uiteraard nemen wij ook al het afval weer mee en kunt u direct genieten van uw nieuwe interieur. 
Eigenlijk zoals het hoort vinden wij ;)

Wat kost White Glove Delivery

Een belangrijke vraag natuurlijk, de service begint vanaf €87,50 inc. btw. Bij een bestelling van €5000,- worden er geen kosten in rekening gebracht (wel zo netjes!). 
Alle prijzen zijn vooraf vast en dus zonder kleine lettertjes of nacalculatie!

De exacte prijzen zijn zichtbaar bij het afrekenen.

Er zijn een aantal meerprijzen denk aan bijvoorbeeld verdiepingen. Hieronder hebben wij een compleet overzicht vermeld.

Wie komt er leveren/monteren bij White Glove Service?

De leveringen doen wij ten aller tijden zelf of met een betrouwbare partner waar wij al jaren mee samenwerken. Onze standaarden voor bezorgers zijn erg hoog, zo hebben alle bezorgers cursussen gehad op het gebied van monteren en leveren.Netheid, veiligheid en voorzichtigheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Overige vragen

Ik heb een klacht

Uiteraard erg vervelend dat u een klacht heeft over ons/onze producten. Wij willen u graag een gepaste oplossing bieden, hiervoor kunt u mailen naar info@allininterior.nl

Onze medewerkers van de klachtenafdeling zullen uw klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht krijgt u een bevestiging, deze zal binnen 14 dagen na ontvangst uiterlijk in behandeling worden genomen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelenhttps://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr.) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.